bugün

23hapo

(#4043468) burda demiş ki "fenerbahceli olmama rağmen çarşıyla maç izliyorum, genç fbden nefret ediyorum""

(#3357490) burda da demiş ki "fenerbahçeden her şeyden çok nefret ediyorum"

yorumsuz.
© copyright 2005 - 2026