bugün

abberline

sayesinde galatasaray'in sahipsiz olmadigini ogrendigim yazar. ben de yillardir kamu mali zannediyordum. sagolsun sayesinde ogrenmis bulundum. bu vesile ile kendisine 'hosbuldum' demeyi de ihmal etmiyim.
© copyright 2005 - 2026