bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle17
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- babalar günü hediyesi2
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- neredesin2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kız ismet2
- paris te son tango4
- sol tarafın inzal olması2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- karaağaç ev fiyatları2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- cuckold erkek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
bu oyun hakkında çok yazacak şeyim var aslında. benim lise hayatımın ilk iki senesini hiç etmiş bir oyundur. neyse ki o zaman yaptığım hataları lise hayatımın kalan kısmında bir miktar telafi edip bilgisayar mühendisliği kazandım ve şimdi son senemi okuyacağım inşallah. neyse efendim ben anlatmaya başlayayım. denk gelince anlatmak istedim
yıl 2011. ortaokul bitmiş yaz tatilindeyiz liseye geçeceğim yerleştirme sonuçlarını bekliyorum. tabi cs 1.6 oynuyorum o zamanlar. kardeşim arkadaşlarıyla bir oyuna başlamış böyle kurtlu murtlu. baktım bu ne mınake dedim. ilk başlarda sarmadı bu oyun beni. ondan sonra yavaş yavaş alışmaya başladım. tabi 2011 de oyunda herkeste özel karakterler özel silahlar yok, c-95 alırdık kral biz olurduk herkesi çatır çatır vururduk. neyse işte bende bir şekilde başladım güzelde gidiyordu işler. oyuna para yatırma olayı vardı. dedim ne yatıracağım manyak mıyım? sonra telefondan bir iki bir şeyler yatırdık ufak bir iki bir şey aldık, hoşumuza gitmeye başladı. tabiri caizse para verip güçleniyorduk. tabi herkes para yatırmıyor bizde yatırınca çok güzel şeyler almaya başladık, daha da güçlendik. harçlığımı biriktirip akbil paramı harcamayıp okula yürüyerek gidip, okulda aç kalıp bu oyuna para yatırıyordum. çünkü çok güzeldi. hile falanda yoktu o zamanlar. gel zaman git zaman oyunun iyileri arasına girdim neredeyse. ders çalışmayıp oyun oynuyordum, okula gitmeyip oyun oynuyordum. anadolu lisesini kazanmıştım ve arkadaşlarım çatır çatır matematik problemleri çözerken ben salak gibi bakıyordum, tek derdim seri kasmaktı. lise 1 de sınıfta kalmanın eşiğinden dönmüştüm. yazında saatlerce bilgisayar başında yine bu oyunu oynadım. yine harçlıklarımı bu oyuna yatırdım. sosyal hayatım olmadı sırf oyuna para yatırmak için. lise 2 de akıllanmadım ve yine aynı şekil devam ettim. lise2, lise 1 den kötü geçti ve sınıfta kaldım. okullar kapanınca yapılan sınavlara girip sınavları 45 ile geçip dersleri verdimde öyle sınıfı geçmiştim. lise 3 de biraz akıllandım ve lise 4 de büyük oranda akıllandım denilebilir.
Toplayacak olursak bu oyun benden 2 bin lira civarında para, lise hayatımın 2 yılını ve sosyal hayatımı çaldı. en azından hayatımı ondan sonra düzene soktum. bu oyunun en iyi klanlarına katıldım, en iyileriyle birlikte oynadım, o zaman için güzel zamanlar geçirdim. ama o zamandan bu zamana benim bir kazancım olmadı. bir çok kaybım oldu. benim oynadığım zamanlarda oyunun yaş kitlesi nispeten lise üniversite civarlarıydı. turnuvalara giderdik büyük abiler, iş hayatında olan insanlar hatta bazen 40 yaş üstü insanlar bile olurdu. şimdi arada takip ediyorum oynayan kitlesi 7-10 yaş arası olmuş. bende 14 yaşında başlamıştım. şimdilerde oyunun hiçbir zevki kalmamış diyorlar. güzel oyundu fakat her şey seni soymak üzerine kuruluydu. şimdilerde cs go oynuyorum arada bir. zevkimi alıp ruslara küfür edip çıkıyorum. keşke zamanındada böyle yapsaymışım.
herkese selamlar sevgiler.
yıl 2011. ortaokul bitmiş yaz tatilindeyiz liseye geçeceğim yerleştirme sonuçlarını bekliyorum. tabi cs 1.6 oynuyorum o zamanlar. kardeşim arkadaşlarıyla bir oyuna başlamış böyle kurtlu murtlu. baktım bu ne mınake dedim. ilk başlarda sarmadı bu oyun beni. ondan sonra yavaş yavaş alışmaya başladım. tabi 2011 de oyunda herkeste özel karakterler özel silahlar yok, c-95 alırdık kral biz olurduk herkesi çatır çatır vururduk. neyse işte bende bir şekilde başladım güzelde gidiyordu işler. oyuna para yatırma olayı vardı. dedim ne yatıracağım manyak mıyım? sonra telefondan bir iki bir şeyler yatırdık ufak bir iki bir şey aldık, hoşumuza gitmeye başladı. tabiri caizse para verip güçleniyorduk. tabi herkes para yatırmıyor bizde yatırınca çok güzel şeyler almaya başladık, daha da güçlendik. harçlığımı biriktirip akbil paramı harcamayıp okula yürüyerek gidip, okulda aç kalıp bu oyuna para yatırıyordum. çünkü çok güzeldi. hile falanda yoktu o zamanlar. gel zaman git zaman oyunun iyileri arasına girdim neredeyse. ders çalışmayıp oyun oynuyordum, okula gitmeyip oyun oynuyordum. anadolu lisesini kazanmıştım ve arkadaşlarım çatır çatır matematik problemleri çözerken ben salak gibi bakıyordum, tek derdim seri kasmaktı. lise 1 de sınıfta kalmanın eşiğinden dönmüştüm. yazında saatlerce bilgisayar başında yine bu oyunu oynadım. yine harçlıklarımı bu oyuna yatırdım. sosyal hayatım olmadı sırf oyuna para yatırmak için. lise 2 de akıllanmadım ve yine aynı şekil devam ettim. lise2, lise 1 den kötü geçti ve sınıfta kaldım. okullar kapanınca yapılan sınavlara girip sınavları 45 ile geçip dersleri verdimde öyle sınıfı geçmiştim. lise 3 de biraz akıllandım ve lise 4 de büyük oranda akıllandım denilebilir.
Toplayacak olursak bu oyun benden 2 bin lira civarında para, lise hayatımın 2 yılını ve sosyal hayatımı çaldı. en azından hayatımı ondan sonra düzene soktum. bu oyunun en iyi klanlarına katıldım, en iyileriyle birlikte oynadım, o zaman için güzel zamanlar geçirdim. ama o zamandan bu zamana benim bir kazancım olmadı. bir çok kaybım oldu. benim oynadığım zamanlarda oyunun yaş kitlesi nispeten lise üniversite civarlarıydı. turnuvalara giderdik büyük abiler, iş hayatında olan insanlar hatta bazen 40 yaş üstü insanlar bile olurdu. şimdi arada takip ediyorum oynayan kitlesi 7-10 yaş arası olmuş. bende 14 yaşında başlamıştım. şimdilerde oyunun hiçbir zevki kalmamış diyorlar. güzel oyundu fakat her şey seni soymak üzerine kuruluydu. şimdilerde cs go oynuyorum arada bir. zevkimi alıp ruslara küfür edip çıkıyorum. keşke zamanındada böyle yapsaymışım.
herkese selamlar sevgiler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar