bugün

hollanda

Mahkeme "evet, sorumlu ama çok az miktar" diye karar verdi bugün.

Bir önceki mahkemeden 10% düşük karari vermiş.. davalılarla alay eder gibi "sorumlu ama düşük.."
Nasıl oluyorsa artık.
© copyright 2005 - 2026