bugün

kedinin evden kaçması

yaklaşık 1 ay önce kızgınlık döneminde evden kaçan kedimi dün akşam tesadüf eseri evimin yakınlarında buldum .

berbat bir durumdaydı .apar topar veterinere götürdük ama yaşama şansı öyle düşük ki .

şimdi 12 saatte bir serum taktırıyoruz . asla çişini tutamıyor ve yemek yemiyor ama umut ediyoruz . her şey güzel olacak ve o da kurtulacak .

edidi büdüdü : kurtulamadı
© copyright 2005 - 2026