bugün

sudan

Çok yönlü bir mesele,1. Halk darbeyle gelmiş bir dikdatör e katlanmak zorunda değildir.2. Rejim indikten sonrA yönetim ne olacak abd nin kuklasımı yada dış güçlerin işgalinemi uğrayacak,iç savaşmı çıkacak..halk kendi tercihini yapacak iyi yada kötü.
© copyright 2005 - 2026