bugün

internet explorer vs mozilla firefox

iki gün önceye kadar internet Explorer derdim ama mozilla'yı kullanmaya başladım. Hem daha az kesiyor, hem de sanki biraz daha hızlı. Ben mozilla diyorum.
© copyright 2005 - 2026