bugün

hesabı alman usulü ödeyelim diyen erkek arkadaş

Sorun etmeyecegim durumdur. Illa erkek odeyecek diye bir durum yok . Ortada bir iliski varsa o odemis ben odemisim pek bir onemi yok. Erkek diye hesabi ona yuklemek sexism den baska bir sey degildir.Cani sagolsun.
© copyright 2005 - 2026