rebel12

https://www.uludagsozluk.com/e/40826415/

en çok sen hoşumuza gidiyorsun habibi.

en dayanamadığın kısmı da bu olsa gerek; senin burada olma sebebin atatürk.

hayır hayır, o olmasaydı elbette baban belli olmayacaktı da ondan bahsetmiyorum; burada tıynetsizlik yapıp, belden aşağı vurup, iftira atıp kendi çükünü avuçluyorsun ya bu namussuzluğu bile onun yüzünden ve onun için yapıyorsun.

haklısın soysuz parlak vahabi şekerim, bahtsız bedevim,bu acı kolay çıkmaz.
© copyright 2005 - 2026