dhl

Dün saat 11.30 itibari ile hong kong da teslim edilmiş hala tık yok.

Ekim 06, 2008 11:48 Hong Kong - Hong Kong Gönderi, DHL tarafindan teslim alındı

Ekim 06, 2008 15:26 Hong Kong - Hong Kong Gönderi DHL merkezinden ayrıldı Hong Kong - Hong Kong

Ekim 06, 2008 16:24 Hong Kong - Hub - Hong Kong Gönderi DHL merkezine ulaştı Hong Kong - Hub - Hong Kong

Ekim 07, 2008 03:50 Hong Kong - Hub - Hong Kong Gönderi DHL merkezinden ayrıldı Hong Kong - Hub - Hong Kong

bakalım ne zaman Türkiye'ye gelecek de bursa'ya gelecek...

Edit:Bu mesajı yazdıktan 1 gün sonra kargom bursadaydı.Ertesi günkü dağıtımla makinemi bana kavuşturdular.Bir çok firmadan daha çok insan olduğunuzu hissettiriyorlar ayrıca...
© copyright 2005 - 2026