bugün

işçiler

görsel
Neden mecliste işçinin hakkını savunan birisi yok? işçinin Emeğinin karşılığı veriliyor mu? işveren acımaz işçiye ama namusuyla çalışan işçilerin hakkını da devlet ve hukuk savunmalıdır değil mi?
© copyright 2005 - 2026