bugün

bedelli askerlik

kimseye tepki göstermeye hakkı olmadığımız bir durumdur. Bir askere gittik ve saçma olaylar yaşadık diye başkarını da o durumda görmek istemek bencilliktir. iyi niyet değildir.
© copyright 2005 - 2026