bugün

devil may cry

1. oyununda ki boss fightı geçemedim sinirlenip bıraktım, örümcekdi aslında uğraşsam geçerim de oyunu sevmedim nedense. 3. oyun en iyisi olarak gösteriliyor PS2 de onu da sevememiştim, oynasam severim aslında.
© copyright 2005 - 2026