bugün

sarit hadad

Nikos Vertis’le olan “emeis oi dyo tairiazoume“ düetini dinleyerek keşfettiğim, israil’li sanatçıdır. Bana ibranice’yi sevdirdi, sesi inanılmaz tatlı geliyor. Bir de balkan sanatçılarıyla yaptığı düetleri daha hoşuma gidiyor sanki. (bkz: trakyalı olmak). bulgarca, yunanca, arapça, ingilizce gibi bir çok dilde şarkı söylüyor. ibrahim Tatlıses’le “haydi söyle”yi dahi söylemiş olduğunu gördüm, yatkın bir dili var her şeye, muazzam kadın.
© copyright 2005 - 2026