bugün

beşiktaş

arena’da iki tane sallayıp gönderdiğimiz ekip.

başkanı savrulup sahur programlarına, ahmet nur çebileri fotomaçlara, fanatiklere..

hahahhaah
© copyright 2005 - 2026