bugün

avengers infinity war

lütfen izleyen birisi bana mesaj atsın ve tartışalım sırf spoiler yememek için sabah 10;20 deki ilk seans a tek başıma gittim, evet tek başıma vurguluyorum çünkü ben tek başıma sinemaya gidemem, ve herkesten önce izlediğim için kimseyle tartışamıyorum *
© copyright 2005 - 2026