beşiktaş

Bir savaşta iki taraf da kaybediyorsa o savaşı üçüncü bir taraf çıkartmıştır. Bugün fenerbahçeyle beşiktaşın ikisinin birden zarar görmesini isteyecek taraf bellidir. Ben dahil fenerbahçe ve beşiktaş taraftarı birbirine girdi elini ovuşturarak kenarda izleyen bir tarafında olduğunu unutmamak gerek. isimleri lazım değil şu an kıs kıs "gülen"ler var.
© copyright 2005 - 2026