bugün

osmanlıca

osmanlıca yerine osmanlı türkçesi demeyi tercih ederim. çünkü osmanlıca diye ayrı bir dil yoktur. arap harfleriyle yazılan dönemin türkçesi vardır. öğrenmesi kolay, yazması keyiflidir. ancak yine de latin alfabesi taraftarıyım.
© copyright 2005 - 2026