bugün
- sözlük kızlarının vücutları15
- yılmaz güney12
- velvet10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak8
- kuzenin içine boşalmak13
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları3
- gülüm diyen kız6
- kemal kılıçdaroğlu18
- garip sorular2
- ameliyat olmak6
- otopsiraporlari5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- gürsel tekin2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- anın görüntüsü16
- namaz takkesi4
- mr erectothales2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- sırrı süreyya önder4
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- 2026 dünya kupası19
- ekonomi2
- utku gümrükçü6
- futbol12
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- nasılsınız3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- birader yazar olmak4
- winona ryder3
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- başkan4
- ioçk kızmış beyler4
- aldım kabul ettim9
- bu akşam rakı içecek olmam2
cok guzel bir dizidir. ileride editleyecegim bu entryi.
spoiler yoktur.
ilk iki sezon guzeldi, ama ne yalan soyleyeyim biraz sıkıldım, escobarin tepesi atiyor, saldiriyor, gaza getiriyor, vazgeciyor, saldirmiyor. yine de sevdirdi kendini escobar, göbeği, konusmasi, tavirlari, her seyini sevdim. paranoyaklasmasi disinda tabii. 3 sezon. traileri sayesinde basladim, ilk 2 bolum cali kartelini tanitmislar, diger bolumler de olaylar gelisiyor. kesinlikle 3. sezon izlemeye deger, izlerken vur ulan vur dedigim oldu sesli sesli. bayagi heyecanliydi. dizi cok guzel baslayin derim.
amerikali ajanlar murphy ve pena neden o kadar rol almis anlamadim. murphynin oyle cok yarari da yoktu yani, 3. sezonda pena basrolu hak ediyordu. murphy dizinin biraz tarafli cekildiginden dolayi cok rol verildi sanirsam.
spoiler yoktur.
ilk iki sezon guzeldi, ama ne yalan soyleyeyim biraz sıkıldım, escobarin tepesi atiyor, saldiriyor, gaza getiriyor, vazgeciyor, saldirmiyor. yine de sevdirdi kendini escobar, göbeği, konusmasi, tavirlari, her seyini sevdim. paranoyaklasmasi disinda tabii. 3 sezon. traileri sayesinde basladim, ilk 2 bolum cali kartelini tanitmislar, diger bolumler de olaylar gelisiyor. kesinlikle 3. sezon izlemeye deger, izlerken vur ulan vur dedigim oldu sesli sesli. bayagi heyecanliydi. dizi cok guzel baslayin derim.
amerikali ajanlar murphy ve pena neden o kadar rol almis anlamadim. murphynin oyle cok yarari da yoktu yani, 3. sezonda pena basrolu hak ediyordu. murphy dizinin biraz tarafli cekildiginden dolayi cok rol verildi sanirsam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar