bugün

emo

annemle birbirimize hitap şeklimizdir. doğumu ise şöyledir;

+ emo nedir oğlum ? emo diyip duruyor gençler.
- ne bilim. siyah giyiniyorsun ve ne olursa olsun üzgün oluyorsun.
+ nasıl yani?
- ya ne bilim. hayat kötü işte, çekilmez, her şey berbat.
+ hea. benim gibi yani.
- niye o ?
+ ne bilim ekmek 700 olmuş, elektriğe zam, yönetici sürekli para istiyo, aidat aydan aya kafasına göre değişiyo.
- eee emo olduğunu mu sandın şimdi sen hehe.
+ ne olcaktı ya. ufacık çocukların hayata karşı dertleri var madem emo oluyorlar, ben onlardan kat kat emoyum oğlum.
- siyah giyin, piercing tak madem.
+ anlamadığımda o. hayat pahalı diye üzülüp emo olucam da bunları takmaya giymeye para nerden bulucam oğlum ben.
- aslında haksız değilsin ha.

sonuç;

+ naber emo?
- iyidir oğlum.
© copyright 2005 - 2026