bugün
- true'nun çaylak olması15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet4
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kadir inanır14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- velvet28
- 2026 dünya kupası27
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- israil2
- 20102
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalist dünya19
- 27 haziran 20262
- özlü sözler5
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 20266
- zor zaman şarkıları2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ıhlamur kokusu2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ırak2
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- birader yazar olmak13
pek çok kişide denk gelip gördüğüm, her gördüğümde iyice dikkat ederek incelediğim durumdur.
ben bunu anlamıyorum. türban denilen nesne; (velev ki simge) madem kadınlarımızın dikkat çekmemesi, bir nevi bazı yerlerinin görünmemesi için kullanılıyor, neden insanlar türbanı böyle en parlağından pembe, en parlağından sarı seçer ki?
gözlerini belli eder şekilde makyajlarını yapıp, altına türbanıyla uyumlu renkte converse giyip de başındaki türbanla enteresan bir modelle rengarenk görüntü oluşturmak abesle iştigal etmektir kanımca. ayrıca tanrıya karşı yapılmış bir ikiyüzlülüktür.
nenelerimizin taktığı başörtü mü yoksa bu vücut hatlarını belli eden ve her yerde ben buradayım diyen türban stili mi daha "namahrem"e uygundur?
ben şahsen, modern (kime ve neye göresini bilmiyorum) bir türk vatandaşı olarak, yan yana yürüyen biri portakal rengi, diğeri yeşil, öteki de pembe kafalı kızlar gördüğümde, hele ki vücut hatlarını sergiliyorlarsa daha bir pür dikkat inceliyorum onları, vücutlarını, makyajlarını. çünkü dikkat çekebilecekleri birkaç tutam uzuvları kalmış, onlar da onu sergiliyor fütursuzca anlıyorum.
ve görüyorum bazılarıyla göz göze geldiğimde, pek çoklarından daha aşifte tavırlarını da görüyorum. o zaman neyi örttü bu örtü?
derdim insanların giyimiyle kuşamıyla değildir asla, derdim bu dayatma mentalitesinin sonucudur. sen kızının karının kafasını sikersen türban tak türban tak diye, o da bir şekilde "kanuna" uyar. ama bunun, "baba alkol almıyorum" diyip de uyuşturucu kullanmasına benzediği aşikardır..
ben bunu anlamıyorum. türban denilen nesne; (velev ki simge) madem kadınlarımızın dikkat çekmemesi, bir nevi bazı yerlerinin görünmemesi için kullanılıyor, neden insanlar türbanı böyle en parlağından pembe, en parlağından sarı seçer ki?
gözlerini belli eder şekilde makyajlarını yapıp, altına türbanıyla uyumlu renkte converse giyip de başındaki türbanla enteresan bir modelle rengarenk görüntü oluşturmak abesle iştigal etmektir kanımca. ayrıca tanrıya karşı yapılmış bir ikiyüzlülüktür.
nenelerimizin taktığı başörtü mü yoksa bu vücut hatlarını belli eden ve her yerde ben buradayım diyen türban stili mi daha "namahrem"e uygundur?
ben şahsen, modern (kime ve neye göresini bilmiyorum) bir türk vatandaşı olarak, yan yana yürüyen biri portakal rengi, diğeri yeşil, öteki de pembe kafalı kızlar gördüğümde, hele ki vücut hatlarını sergiliyorlarsa daha bir pür dikkat inceliyorum onları, vücutlarını, makyajlarını. çünkü dikkat çekebilecekleri birkaç tutam uzuvları kalmış, onlar da onu sergiliyor fütursuzca anlıyorum.
ve görüyorum bazılarıyla göz göze geldiğimde, pek çoklarından daha aşifte tavırlarını da görüyorum. o zaman neyi örttü bu örtü?
derdim insanların giyimiyle kuşamıyla değildir asla, derdim bu dayatma mentalitesinin sonucudur. sen kızının karının kafasını sikersen türban tak türban tak diye, o da bir şekilde "kanuna" uyar. ama bunun, "baba alkol almıyorum" diyip de uyuşturucu kullanmasına benzediği aşikardır..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar