bugün

yapılmış en aptalca dalgınlık

heroes izlerken 'içses' etkisinde kalınmış olsa gerek.. dizinin bir bölümü başlar (pc'den izleniyor tabii) biraz bölümden verir sonra giriş kısmı zımpırtısı çıkar, altta da bi altyazı:

çeviri: hasta

(içsesim: geçmiş olsun abi)
© copyright 2005 - 2026