bugün

eşcinsellik

evrim teorisinin çuvalladığı (neredeyse) tek nokta. şöyle ki:

malum evrim teorisine göre hayatta kalan / kalabilen türler yaşar, hayatta kalamayanlar ölür. böylece hayatta kalma becerisi zayıf olan türlerin üremesi kısıtlanmış olur. üreyenler ise yoluna devam eder.

iyi de: tarih boyunca eşcinsel eğilimler içindeki bireylerin, üreme işini bir ölçüde savsakladıkları düşünüldüğünde, nesilleri niçin hala devam etmektedir? zamanla nüfuslarının azalması, nihayet yeryüzünden kaybolmaları gerekmez miydi? (evrim teorisine göre)
© copyright 2005 - 2026