alfa laval

moderasyona sövmesinde sıkıntı yok hepimiz sövüyoruz kralcılık yapmayın.

yalnız entryde bahsettiği bir yazarın kendi nickaltına etry girmesini şikayet etmiş;

o konuda haksızsın mahmut ipnesi. sanane amunakoyım kendı nıckaltıma istersem 100 etnry girerim.
© copyright 2005 - 2026