bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- anın görüntüsü15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gocu bey meh meh bey birader4
- kemal kılıçdaroğlu10
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- bugün de meme atan olmaması9
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi2
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ege waw3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- krista allen2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ikinci el elbise giymek2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- pazar günü aktiviteleri4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- nervio'nun memleketi3
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- 2026 dünya kupası17
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- amy adams2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- babalar günü hediyesi2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
2. Sezonunu şimdi bitirdiğimiz dizi. Eksi sözlükte hakkında 60 s a y f a entry girilmiş, burada ise sadece 51 entry var. Bu sözlükte favori dizinin ask ve mavi olduğunu biliyordum, neyse. Öncelikle şunu demek istiyorum: capheus'un değişmesi nedir ya? Hadi değişti yerine hiç uymayan bi adam getirmek ne? Bok gibi. Küçük zebramiz fazla işlenen lgbt ve toplu sevisme sahnelerinden rahatsız olmuş. O yüzden 1. Sezonda küme bir arada sevişirken yoktu, yakışmazdı da o masumiyete. Ulan sevişme de normal sevişme değil ki, normal adam bi anda gay ilişkiye giriyor çanağına sictigim.. neyse. Yeni gelen capheus bok gibiydi, her gördüğümüzde saydirdik.
Sana gelince riley, kocamın da dediği gibi: hangi sike derman oldun? Hicbir özelliğin yok, milletin başına iş açtın ustelik 1.sezonda. kesinlikle senseatelerin içindeki en gereksiziydi. Ve sen kala kaşarı.. rajan'a ayıp ettin. Adamın bası belada, seni öldürmesinler diye paris'e yolluyor; sen wolfgang'la fingirdeme peşindesin. Bunlara asiri sinirlendim yazmadan edemezdim. Lito adamım ya, tam bir sekerlik. Hernando ile ayrildiginda balkondaki duygusal sahneleri aglatti.. sun ise reis, diyecek bi sey yok. Sevdiğimiz bi ablamız.. will de işte, iyi ya. Seviyorum will'i, akıllı. Nomi bazen çok irrite duruyor, ama iyi kiz. Amanita ile çok iyiler. Bug, felix ve daniela da super tamamlayıcılar..
Karakterleri bitirdiğimiz gore, will london'a geldi de ne ara milthon'in yanına gitti? Jonas ne ara kötü adama dönüştü, bunlar hep kayıp ve eksik. Biraz "noluyor lan?" Olsak da güzel bir sezon finaliydi. Hep will'i yakalayacaklar diye düşünürken ters köşe yapılıp wolfgang yakalandi. Adam gibi adam kosemizdeydi wolfgang, uzulduk.. 2018'de çok küçük bir ihtimal dizi devam edebilirmiş, yoksa 2 saatlik bir final. Ikisine de raziyim, en azından sonucu görelim.
Sana gelince riley, kocamın da dediği gibi: hangi sike derman oldun? Hicbir özelliğin yok, milletin başına iş açtın ustelik 1.sezonda. kesinlikle senseatelerin içindeki en gereksiziydi. Ve sen kala kaşarı.. rajan'a ayıp ettin. Adamın bası belada, seni öldürmesinler diye paris'e yolluyor; sen wolfgang'la fingirdeme peşindesin. Bunlara asiri sinirlendim yazmadan edemezdim. Lito adamım ya, tam bir sekerlik. Hernando ile ayrildiginda balkondaki duygusal sahneleri aglatti.. sun ise reis, diyecek bi sey yok. Sevdiğimiz bi ablamız.. will de işte, iyi ya. Seviyorum will'i, akıllı. Nomi bazen çok irrite duruyor, ama iyi kiz. Amanita ile çok iyiler. Bug, felix ve daniela da super tamamlayıcılar..
Karakterleri bitirdiğimiz gore, will london'a geldi de ne ara milthon'in yanına gitti? Jonas ne ara kötü adama dönüştü, bunlar hep kayıp ve eksik. Biraz "noluyor lan?" Olsak da güzel bir sezon finaliydi. Hep will'i yakalayacaklar diye düşünürken ters köşe yapılıp wolfgang yakalandi. Adam gibi adam kosemizdeydi wolfgang, uzulduk.. 2018'de çok küçük bir ihtimal dizi devam edebilirmiş, yoksa 2 saatlik bir final. Ikisine de raziyim, en azından sonucu görelim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar