bugün

tek basina denize gitmek

aynı cinsiyetten iki veya üç kişi gitmekten daha iyi, daha karizmatik, daha rahat durum. ayrıca iki kadın/iki erkek her daim yalnız kadın/yalnız erkeğe nispeten daha yalnız, daha arayışta gibi geliyor bana yoksa şüphen mi var?
© copyright 2005 - 2026