bugün

40 yaş üstü insanların birbirine abi demesi

hatta çoğunlukla yaşı büyük olanın küçüğüne abi diyerek saygının nasıl olacağını insanlara göstermesidir, dileriz toplumumuz birbiriyle daha iyi geçinir ve gelecek nesillere güzel örnekler olur.
© copyright 2005 - 2026