bugün

feminizm

Eşitlik kavramı cinsiyete bağlı değil, eşitlik diye bir olgu hiçbir zaman olamaz. Çünkü kimin karakteri daha baskınsa hep bir tık üstte oluyor. Cinsiyet ayrımcılığı asla yapmam, yapanları da tasvip etmiyorum.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026