bugün

600 yıl monarşiyle yönetilen halka seçim yaptırmak

Seçme seçilme hakkını getirdim deyip tek parti ile seçime giren Mustafa Kemal Atatürk'e karşı milletin oylarının %50 sini alarak başa tek parti olarak geçen Recep Tayyip Erdoğan hükümetine sallamak moda olmuş . Biz 600 yıl değil tarihimizin hemen her döneminde zaten çağdaş devletlerimiz gibi monarşi ile yönetiliyorduk. Şuan da ise yine çağdaş devletler gibi gayet güçlü bir demokrasiye sahibiz .
© copyright 2005 - 2026