bugün

konya

"hayır biz kazandık" pankartı ile merkezdeki gedavet parkı'nda toplanan kalabalığa sahip kozmopolit metropol.

bağzı orospu çocukları da halen şehre laf atmaya devam etsin. gayet de olaysız bir biçimde toplanıp dağılmışlar.

kaynak: https://twitter.com/t24co...status/854385234653085696
© copyright 2005 - 2026