bugün

oya bora

Ara beni öptüm seni seni çok özledim deli gibi...

Abi eskilere gittim gene. Çok süper bir şarkıydı. Bir zamanlar 3310 lara az mı melodi olmuştu. Babam hep derdi...
© copyright 2005 - 2026