bugün

beşiktaş

Kuzey üstte tribünü iliklerime kadar yaşadığım maçtır. 3 ve 4. Gol geldiğinde yerlerdeydik. Bakalım çeyrek finalde neler olacak ama bugün efsane yazdık ve bu maçı asla unutamıycam.
© copyright 2005 - 2026