bugün

stephen king

Kitaplarının garip bir akıcılığı olan büyük yazar. Okuyorum, okuyorum ve nerdeyse hiç sıkılmıyorum. Kurgusuyla, karakterleriyle beni bağlıyor kendine. Son zamanlarda yazdıkları biraz vasatlaştı bence ama yeter ki yazsın!
© copyright 2005 - 2026