bugün

ankara

Kasvetli bir şehir olarak beliriyor zihnimde. Genel olarak, insanları samimiydi. Kime işim düşse gerçekten yardımcı oldular, ilgilendiler. Buna memuru, taksicisi, dolmuşçusu, simitçisi dahil. Ama havası çok fenaydı. Bunda askerliğinde etkisi var elbet. Geçen yıl şubat ayında tişörtle gezdiğimi bilirim. Aynı hafta içinde buzda yürüdüğümü de bilirim.
© copyright 2005 - 2026