bugün
- chp den akp'ye jet geçiş5
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- tembellik hakkı3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması5
- falıma bakmak isteyen var mı8
- midenin tencere olması2
- 1 euro 52 93 tl3
- ayrılığın 7 aşaması3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- lionel messi11
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 0 0 75
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- dont fuck with me tony4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cut the crap4
- allah bu yahudilerin belası versin3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
allahim yarattın bari takip et kalıbına tamamıyla uyan tipler bunlar.
hatta öne doğru taradıkları, tek gözlerini kapatan saçlarıyla bu kalıbın da sınırlarını zorluyor ve dışına çıkıyorlar!
sabah gazetesi de üşenmemiş; kalkmış üç beş ergen bulumuş, bu akımla(!) ilgili konuşturmuş.
işte bu noktada birinin söyledikleri var ki, guler misin aglar misin.
-----------
Can Akıncı (15)..
"Aslında ben emo değil, punkçıyım.(bak seen.) Emo'lar biseksüel olur; onlar için cinsiyet önemli değildir . iki yıldır böyle giyiniyorum. internette resimleri gördüm ve hoşuma gitti. (özentilik dedikleri bu olsa gerek) Emoturkiye. com'a giriyorum. Annem giyimimi normal karşılıyor ama babam sert çıkıyor. Zaten ben de annemle yaşıyorum. Okumuyorum, okulu bıraktım. Gitar çalıyorum ve müzisyen olup grup kurmak istiyorum. Yolda yürürken insanlar beni garip karşılıyor.(ne bekliyodun gulüm) istiklal Caddesi'nin başından aşağı kadar en az 10 kişi dönüp 'ibne,' dedi.(gazete "ibne" kısmını sansürlemeden direk vermiş. ahaha) 'Kız mısın, erkek misin belli değil,' diyorlar. Bu da sinirlerimi bozuyor. Yine de vazgeçmiyorum. Çünkü hoşuma gidiyor. Onlar gibi takılmak zorunda değilim. Onlar bizim gibi takılsın. Farklı olan ben değilim, onlar. Makyaj yaptığım için satanist diyen de çok."
-----------
hayır, herifler de nasıl bi özgüven var, şaşırıyorum doğrusu. o paçavraları giyip sokağa çıkıcam, üstüne üstlük istiklal'de onlarca kişi bana ibne diyecek, ben de rahatça dolaşıcam. pes ulan pes.
http://www.sabah.com.tr/p...47AF865B8F396EA9F5AD.html
hatta öne doğru taradıkları, tek gözlerini kapatan saçlarıyla bu kalıbın da sınırlarını zorluyor ve dışına çıkıyorlar!
sabah gazetesi de üşenmemiş; kalkmış üç beş ergen bulumuş, bu akımla(!) ilgili konuşturmuş.
işte bu noktada birinin söyledikleri var ki, guler misin aglar misin.
-----------
Can Akıncı (15)..
"Aslında ben emo değil, punkçıyım.(bak seen.) Emo'lar biseksüel olur; onlar için cinsiyet önemli değildir . iki yıldır böyle giyiniyorum. internette resimleri gördüm ve hoşuma gitti. (özentilik dedikleri bu olsa gerek) Emoturkiye. com'a giriyorum. Annem giyimimi normal karşılıyor ama babam sert çıkıyor. Zaten ben de annemle yaşıyorum. Okumuyorum, okulu bıraktım. Gitar çalıyorum ve müzisyen olup grup kurmak istiyorum. Yolda yürürken insanlar beni garip karşılıyor.(ne bekliyodun gulüm) istiklal Caddesi'nin başından aşağı kadar en az 10 kişi dönüp 'ibne,' dedi.(gazete "ibne" kısmını sansürlemeden direk vermiş. ahaha) 'Kız mısın, erkek misin belli değil,' diyorlar. Bu da sinirlerimi bozuyor. Yine de vazgeçmiyorum. Çünkü hoşuma gidiyor. Onlar gibi takılmak zorunda değilim. Onlar bizim gibi takılsın. Farklı olan ben değilim, onlar. Makyaj yaptığım için satanist diyen de çok."
-----------
hayır, herifler de nasıl bi özgüven var, şaşırıyorum doğrusu. o paçavraları giyip sokağa çıkıcam, üstüne üstlük istiklal'de onlarca kişi bana ibne diyecek, ben de rahatça dolaşıcam. pes ulan pes.
http://www.sabah.com.tr/p...47AF865B8F396EA9F5AD.html
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar