bugün

ego

Kaloriferleri çok iyi otobüslerdir. Bu soğuk ankara ayazlarında 505 e binip sıcakta cam kenarında otobüs yolculuğu yapılması çok güzeldir.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026