bugün

beşiktaş

Hakem mağduru olduğu kadar kendinde de bir şey olmayan takım. O 3 ve 4. Gol nedir amk? Amatör takım yemez o golleri o kadar net. Bazı şeyleri sadece hakeme atmak komik kaçıyor. Evet.
© copyright 2005 - 2026