bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
dünkü rezilliğin en büyük sorumlusu craig thomson denen şerefsiz hakem bozuntusu tamam ama beşiktaş'ın bir de şapkayı önüne koyup düşünmesi gerekiyor. tamam bu maça kadar yenilmemiştik ama bir taraftan yenemiyorduk da. özellikle son maçlarda takımın hücuma geçmesi konusunda büyük sıkıntıları olduğu bariz belli.
bu çocuğu çok mu abarttık bilmiyorum ama oğuzhan özyakup takımı hücuma taşıyacak kalitede bir futbolcu değil. oğuzhan'dan nasıl verim alırsın biliyor musun? onu orta sahanın gerisinde oynatarak. geçen sezon forvet arkasında sosa oynarken, oğuzhan ise atiba ile orta sahanın gerisinde tandem oluşturuyordu ve bu sistemde oğuzhan kariyerinin en iyi sezonunu geçirdi. oğuzhan serbest dolaşmayı seven bir oyuncu. orta sahanın defansif yükü atiba'da iken kendisi ileri geri serbest dolaşacak, ofansif orta saha görevi ise başkasının olacaktı. ona sırf forvet arkası görevi verirsen takımın hücuma taşınması noktasında sıkıntı çekersin. bu noktada şenol güneş'i de suçlayamıyorum. talisca'nın sakatlığı beşiktaş'ı tam kalbinden vurdu. onun yokluğunda bu görevi oğuzhan yükleniyor ama o da kaldıramıyor bunu.
aboubakar meselesine gelirsek. tabiki gomez'in yerinde yeller esiyor ama ben aboubakar'ın hala iyi bir forvet olduğunu düşünüyorum. yukarıda saydığım sebeplerden kendisi de doğru dürüst beslenemiyor ki nasıl gol atması beklensin.
tolgay arslan bu takımın kesinlikle ilk 11 oyuncusu değil. kendisi 2 sene önce bi liverpool'a salladı sonra kayboldu. bi gökhan inler vardı ne oldu ona? işte bunlar hep sorular.
aynı şeyi olcay içinde düşünüyorum. o da beşiktaş'ın ilk 11 oyuncusu olamaz. ama işte bunlar hep zorunluluktan. caner'de sakat olunca el mecbur olcay'a falan kalıyorsun. çok cenabet bir sezon geçiriyoruz çok.
bu çocuğu çok mu abarttık bilmiyorum ama oğuzhan özyakup takımı hücuma taşıyacak kalitede bir futbolcu değil. oğuzhan'dan nasıl verim alırsın biliyor musun? onu orta sahanın gerisinde oynatarak. geçen sezon forvet arkasında sosa oynarken, oğuzhan ise atiba ile orta sahanın gerisinde tandem oluşturuyordu ve bu sistemde oğuzhan kariyerinin en iyi sezonunu geçirdi. oğuzhan serbest dolaşmayı seven bir oyuncu. orta sahanın defansif yükü atiba'da iken kendisi ileri geri serbest dolaşacak, ofansif orta saha görevi ise başkasının olacaktı. ona sırf forvet arkası görevi verirsen takımın hücuma taşınması noktasında sıkıntı çekersin. bu noktada şenol güneş'i de suçlayamıyorum. talisca'nın sakatlığı beşiktaş'ı tam kalbinden vurdu. onun yokluğunda bu görevi oğuzhan yükleniyor ama o da kaldıramıyor bunu.
aboubakar meselesine gelirsek. tabiki gomez'in yerinde yeller esiyor ama ben aboubakar'ın hala iyi bir forvet olduğunu düşünüyorum. yukarıda saydığım sebeplerden kendisi de doğru dürüst beslenemiyor ki nasıl gol atması beklensin.
tolgay arslan bu takımın kesinlikle ilk 11 oyuncusu değil. kendisi 2 sene önce bi liverpool'a salladı sonra kayboldu. bi gökhan inler vardı ne oldu ona? işte bunlar hep sorular.
aynı şeyi olcay içinde düşünüyorum. o da beşiktaş'ın ilk 11 oyuncusu olamaz. ama işte bunlar hep zorunluluktan. caner'de sakat olunca el mecbur olcay'a falan kalıyorsun. çok cenabet bir sezon geçiriyoruz çok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar