bugün

beşiktaş

artık 1000 yıl boyunca avrupa'da bir başarısı olmayacağına inandığımız takımdır, lan çocuktuk, bjk hep son maçın uzatma dakikalarında gol yer ve elenirdi, bir değil, iki değil, üç değil, dört değil, ha arada 8 yiyip millete biz3 güldürdüğü de oldu. dün gece ise kartal, galibiyeti ve iddaası olmayan ukrayna gibi dandik bir ülkenin köy takımından 6 gol birden yiyerek son maç efsanesinin şahikasına çıktı, hayırlı uğurlu olsun, emeği geçenlere bir sittirin gidin'i borç biliriz...
© copyright 2005 - 2026