bugün

e okul

evet çok iyi bir sistemdir öyleki 3. yazılıların bitim tarihlerinde ve ders notlarının , davranış notlarının girilmesi esnasında sistem kilitlenir ve bütün bir haftanız bilgisayarın başında nöbet tutarak geçer . öğretmenler için eziyet olsun diye şuan için yürürlükte olan sistemdir haa ilerde sistem iyileştirilirse bi şey diyemem .

uzun zaman sonra gelen edit : cinnete devam .
© copyright 2005 - 2026