bugün
- arkadaşlar uyudunuz mu4
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması12
- kadir inanır14
- kendi kendine gülmek3
- velvet28
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 27 haziran 20262
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 2026 dünya kupası26
- futbol20
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yazarların iyi olduğu konular9
- erleg han ile revani yemek3
- zor zaman şarkıları2
- özlü sözler5
- ıhlamur kokusu2
- 26 haziran 20266
- kemalist dünya19
- seri gizli artı oy veren melek7
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yürüyüş flörtü3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- fransa3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- the saturdays2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- izmir de cami var mı2
- ktç abinin çaylak olması5
- egay bey birader2
- bulla dava açmak3
tüm oyuncuLaR insan üstü yaRatıkLaR. %80 ni obez bir milleti, fizikseL anlamda kusuRsuzlukla temsiL eden biR oyuncu kadRosu. hepsi rüya gençLik. james laffeRty, chad michael MuRRay, hilarie buRton, sophia bush, bethany joy galeotti. hepsi geleceğin bired piti , cesika biili.
şikayetimiz yok. lostun 4. sezonunu bekLeRken sıkılmayalım diye izlemeye başlamıştım bende internetten indirip izlemeye. heR sefeRinde aRka aRkaya en az 4 böLüm ve yetiştim işte günümüze kadar. oyuncuLaR, mekan, diyaloglar, konu.. hepsi bize çok uzak. ama izleTTiRiyoRlaR adamlaR işte diziyi. belkide biRaz özentiyim.. özeniyorum arkadaş eLimde diiL. adamlaRdaki sosyaL haklaR ve yaşam özendiRiyoR beni. heR konuda (kesinlikle aklıma gelen ilk şey cinseLLik deiL) refah düzeyleRine imReniyoRum adamlaRın. bizde çoğu üniversite öğRencisinin elinde oLmayan imkanlaRa sahipleR daha lise sıRalaRındayken. sosyaLLeşme en üst seviyede. heR taLebe biR klüb üyesi. yaşadıkları yeRi, kendilerini ve ülkeleRini geliştiRme konusunda hiç biri tembeL değil.
gelecek kaygılaRı da yok değil elbet. ama bizimkinin teRsine toplumun büyük çoğunluğu işletme okumak istemiyoR. futurustik hayaLLeR peşinden koşup hayaL kıRıklığına uğramıyoRlar. kim ne iş yapmak istiyoRsa onun için mücadele ediyoR. nasıL etmez. adamlaRın hiç biR sektöRü daRda değiL. ne iş yapaRsan yap çok kazanıyoRsun. sevdiğin işi yapıyor olmakta kar kalıyor yanına.
ama hepsi güdüLmüş koyun. sisteme karşı çıkmak gibi bir aRzuları yok. hayatlarını en güzel şekilde yaşadıklarından umuRlaRında da değil dünyanın geRi kalanı. belkide bu yüzden ezbeRe bilmiyoRlar türkiyenin haRitadaki yeRini. cam bir fanusta yaşıyoRlaR. ama okadaR güzeLki o fanusun içi kimsenin aklına dışarı çıkmak geLmiyoR. büyük şehiRleRe göç edip daha çok kazanma kaygılaRı yok. doğup büyüdükleRi kasabada da çok mutLu yaşıyoRlaR. öLüyoRlaR...
asLında faRkında da değiller olan bitenin. dünyanın meRkezinde sayıyoRlaR kendileRini. haksızda değilleR. süpeR güç ameRikanın evlatlaRı hepsi.
(bkz: konu feci dağılacak noktayı koymalı)
(bkz: ucarım arada ben)
şikayetimiz yok. lostun 4. sezonunu bekLeRken sıkılmayalım diye izlemeye başlamıştım bende internetten indirip izlemeye. heR sefeRinde aRka aRkaya en az 4 böLüm ve yetiştim işte günümüze kadar. oyuncuLaR, mekan, diyaloglar, konu.. hepsi bize çok uzak. ama izleTTiRiyoRlaR adamlaR işte diziyi. belkide biRaz özentiyim.. özeniyorum arkadaş eLimde diiL. adamlaRdaki sosyaL haklaR ve yaşam özendiRiyoR beni. heR konuda (kesinlikle aklıma gelen ilk şey cinseLLik deiL) refah düzeyleRine imReniyoRum adamlaRın. bizde çoğu üniversite öğRencisinin elinde oLmayan imkanlaRa sahipleR daha lise sıRalaRındayken. sosyaLLeşme en üst seviyede. heR taLebe biR klüb üyesi. yaşadıkları yeRi, kendilerini ve ülkeleRini geliştiRme konusunda hiç biri tembeL değil.
gelecek kaygılaRı da yok değil elbet. ama bizimkinin teRsine toplumun büyük çoğunluğu işletme okumak istemiyoR. futurustik hayaLLeR peşinden koşup hayaL kıRıklığına uğramıyoRlar. kim ne iş yapmak istiyoRsa onun için mücadele ediyoR. nasıL etmez. adamlaRın hiç biR sektöRü daRda değiL. ne iş yapaRsan yap çok kazanıyoRsun. sevdiğin işi yapıyor olmakta kar kalıyor yanına.
ama hepsi güdüLmüş koyun. sisteme karşı çıkmak gibi bir aRzuları yok. hayatlarını en güzel şekilde yaşadıklarından umuRlaRında da değil dünyanın geRi kalanı. belkide bu yüzden ezbeRe bilmiyoRlar türkiyenin haRitadaki yeRini. cam bir fanusta yaşıyoRlaR. ama okadaR güzeLki o fanusun içi kimsenin aklına dışarı çıkmak geLmiyoR. büyük şehiRleRe göç edip daha çok kazanma kaygılaRı yok. doğup büyüdükleRi kasabada da çok mutLu yaşıyoRlaR. öLüyoRlaR...
asLında faRkında da değiller olan bitenin. dünyanın meRkezinde sayıyoRlaR kendileRini. haksızda değilleR. süpeR güç ameRikanın evlatlaRı hepsi.
(bkz: konu feci dağılacak noktayı koymalı)
(bkz: ucarım arada ben)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar