bugün

antalya

ilerde kemer'e yerleşmeyi düşünüyorum veya yazlık ev alıp bütün yazı orda geçirmek. otelde 10 gün yetmiyor ya. bu sene denizi sıcacıktı çok özledim şimdiden.
© copyright 2005 - 2026