bugün

ankara

sapsarı bir şehir. deniz yok bir de. deniz önemli. bir de yazın çok sıcak amk. ağustos ayında acemilik esnasında sıcaktan ayaklarım postalların içinde yandı ordan biliyorum.

askerlik yüzünden midir nedir bilmiyorum ama 2014 yılından beri gitmemek için elimden geleni yapıyorum. ama başkent malum bazen kaçamayıp sike sike gidiyorum. rahat askerlik yaptım halbüsü ama nebiliyim. ankara il sınırları içerisine girdiğim anda içimde uyuyan, akşam çarşıdan dönen asker uyanıyor ve bütün psikolojimi bozuyor. ruhumu daraltıyor şerefsiz. netekim sevemiyorum angara'yı.
© copyright 2005 - 2026