bugün

fifa 16

torrentten 3dm halini indiriyorum, 19 GB boşa gitsin istemiyorum,plizz ...

türkiye ligi içeride hazır olduğu için kurayım da vasat bir anadolu takımıyla uefa'ya katılayım isteği belirdi içimde,

hayatımın 2 haftasını kendisinin işgaline açıyorum.

hg.

---

ilk kez oynayacağım önerilere açığım dostlar.

en son menajer oynadığımda winning eleven 7 vardı elimde, sonra pes 6 ile 1 ay harcayıp bırakmıştım yıl 2007 idi tabi.

görsel
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026