bugün

nobrain dk

Hey gidi gunler hey , eskiden dakika olan zaman biriminin kisaltmasi olan dk yi gorunce bile bi iskillenirdik yine mi dedeler diye , oyle bir fenomendi.

Unutuldu gitti.Gormeyen nesil sansli tabi.
© copyright 2005 - 2026