bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı4
- 65 şut çekip gol atamamak4
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- bugün de meme atan olmaması13
- lucas luthor2
- şemsiyenin ters dönmesi3
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- amazon com tr2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- paris te son tango6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- beyaz otomobil satın almak10
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- anın görüntüsü15
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- iş kadını yazarlar6
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- misafir ağırlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupası16
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
Sen eğri oturma zaten eğrisin keko.
Istiririm diyen yalarim diyen bir kitleye sahipsiniz.
yahu hani halk yek vücut olmuştu? 6 ok rozetli amcayla takkeli amcalar tanklara direnmişti? hani 4 parti ortak açıklamaya imza atıp mecliste hep beraber dik durmuştu? hani sokaktakiler sadece erdoğan sevdalısı olanlar değil demokrasi sevdalılarıydı?
aşağı yukarı 6 yıldır burada birşeyler yazıyorum. gezide de sokaklara çıkmadım ne tencere ne tava çaldım hatta buradan muhalefet ettim akp li olmadığım halde akp li olmakla itham edildim.
pek tabi hükümetin sokaklara çıkın talimatına da uymadım ve sokaklara çıkıp dans ederek hatta çatışma ortasında gülümseyerek ekranlara el sallayan tiplerden olmadım. veya tankın topun ortasında durup ölenlerden olmadım. bu sayede "darbeciler kışlaya çekildi biz başardık" diyen kitleden de olmadım.
pişman değilim.
ama siz siz olun yaşamanın bu kadar pahalı ancak hayatta kalmanın çok daha ucuz olduğu bir memlekette sokağa çıkıp polisle çatışarak veya slogan atarak hükümet değiştireceğinizi, tanklara kobralara jetlere karşı darbe önleyeceğinizi düşünecek kadar mal! olmayın...
ne olduğundan habersiz daha 2 aylık erat askeri linç etmeyin! sonra bunu pişkin pişkin savunmayın ve kendinizi kahraman sanmayın çünkü değilsiniz.
suan darbeci dediğiniz ve hakaret ettiğiniz komutanların yüzde 80 i sizin terfi ve taltiflerinizle bu rütbelere ulaşmış sizin "darbe yapacak" dediğiniz komutanlar yerine aceleyle getirilmiş kişilerdir.
balyoz ve ergenekon kumpaslarıyla içini boşaltıp yolunmuş tavuk haline çevirdiğiniz tsk ya fetullahci polislerle baskınlar yapıp kozmik odalarına girip türlü devlet sırrı ve belgesini iç ettiğiniz daha dün gibi milliyetçilerin ve gerçek vatan evlatlarının aklındadır!
demokrasi diye ağladınız şu günlerde karakterinizden ve bu yaşananlardan çok uzaklaşmış gibi duruyorsunuz! milli bilinci taze olan ve balık gibi değil türk gibi yasayan! düşmanından başkasını "ıstırmayan" türk çocukları size bunları hatırlatır! rahat olun...
Istiririm diyen yalarim diyen bir kitleye sahipsiniz.
yahu hani halk yek vücut olmuştu? 6 ok rozetli amcayla takkeli amcalar tanklara direnmişti? hani 4 parti ortak açıklamaya imza atıp mecliste hep beraber dik durmuştu? hani sokaktakiler sadece erdoğan sevdalısı olanlar değil demokrasi sevdalılarıydı?
aşağı yukarı 6 yıldır burada birşeyler yazıyorum. gezide de sokaklara çıkmadım ne tencere ne tava çaldım hatta buradan muhalefet ettim akp li olmadığım halde akp li olmakla itham edildim.
pek tabi hükümetin sokaklara çıkın talimatına da uymadım ve sokaklara çıkıp dans ederek hatta çatışma ortasında gülümseyerek ekranlara el sallayan tiplerden olmadım. veya tankın topun ortasında durup ölenlerden olmadım. bu sayede "darbeciler kışlaya çekildi biz başardık" diyen kitleden de olmadım.
pişman değilim.
ama siz siz olun yaşamanın bu kadar pahalı ancak hayatta kalmanın çok daha ucuz olduğu bir memlekette sokağa çıkıp polisle çatışarak veya slogan atarak hükümet değiştireceğinizi, tanklara kobralara jetlere karşı darbe önleyeceğinizi düşünecek kadar mal! olmayın...
ne olduğundan habersiz daha 2 aylık erat askeri linç etmeyin! sonra bunu pişkin pişkin savunmayın ve kendinizi kahraman sanmayın çünkü değilsiniz.
suan darbeci dediğiniz ve hakaret ettiğiniz komutanların yüzde 80 i sizin terfi ve taltiflerinizle bu rütbelere ulaşmış sizin "darbe yapacak" dediğiniz komutanlar yerine aceleyle getirilmiş kişilerdir.
balyoz ve ergenekon kumpaslarıyla içini boşaltıp yolunmuş tavuk haline çevirdiğiniz tsk ya fetullahci polislerle baskınlar yapıp kozmik odalarına girip türlü devlet sırrı ve belgesini iç ettiğiniz daha dün gibi milliyetçilerin ve gerçek vatan evlatlarının aklındadır!
demokrasi diye ağladınız şu günlerde karakterinizden ve bu yaşananlardan çok uzaklaşmış gibi duruyorsunuz! milli bilinci taze olan ve balık gibi değil türk gibi yasayan! düşmanından başkasını "ıstırmayan" türk çocukları size bunları hatırlatır! rahat olun...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar