bugün

jay jay johanson

gavur arabeskcisi diyorum ben bu kisiye. kafamda cuk oturuyor bu tanim. ilk kez dinlediginizde kesin "bu da ne!?" diyeceginiz, eger sans verip de birkac sarkisini ardarda dinlerseniz anca yavas yavas alisacaginiz muhtesem jay. marjinal dis gorunusu, (sarkilarindan ve soyleyisinden anlasilan) cekingen ve yenilmis ic dunyasi, basit ama bir o kadar da dinleyenini icine hapseden melodileri, (en basta belirttigim) a la franga arabesk tarzi sozleri ve bir turlu dolmayan konser salonlari...
(en cok) begendigim sarkilarindan bir kuple:
So Tell The Girls That Im Back In Town
She Doesn't Live Here Anymore
On the Radio
Alone Again
Suffering
Keep It a Secret
Rush
Anywhere Anytime

ekleme: bir de it hurts me so var tabii. (chaotic good tarafindan gelen mesajla)
© copyright 2005 - 2026