bugün

barbunya

Kilolarca alıp, ayıklayıp dondurucuya koyardı bi hevesle..o yüzden mi çok güzel olurdu çorbalari..canım annem..sen gittin barbunyalar da öksüz kaldı buzlukta..benim gibi..
© copyright 2005 - 2026