bugün

kamyoncu

ömürleri yollarda geçtiği için; fazla insan görmezler. bu yüzden bu kişilerle çokça muhattap olmamak lazım gelir. malum, insana hasrettir bunlar. öperler falan... (bkz: mazallah)
© copyright 2005 - 2026