bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi18
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- sözlüğün kırbacı2
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- içtim şarabı13
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- owner of a lonely heart2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- kadir inanır22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- enjoy im vaccinated3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- true'nun çaylak olması16
- venezuella depremi3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- büstiyer2
- mustafa kemal atatürk7
--spoiler--
* şimdi parça parça gidecek olursak euron greyjon hızlı bir giriş yapmış olmasına rağmen nal toplayacaktır belli oldu. çünkü dayaners'in yanına başta gidip yardım etse bile ejderha annesi o kadar kolay lokma değildir. bir milyon tane gemi verse o gemilerle tek tek sevişir ama bu herife vermez. esostaki zengin ailelerinin tekliflerini geri çevirdi. bu tuzlama yapılmış kişiye direk vermez zannımca
* ikincisi jon'un ordusu toparlanmaya çalışıyor. kabileler değil ben theon'dan bahsediyorum. yara doğru olanı yaptı topuklamakla ama ne kadar denizde takılacaklar. game of thorones bu gerçi bi gene 2 sezon takılırlar ama en sonunda jon'a destek olacaklar demir adalar karşılığında. jon kabul etmez hatta üstlerine gider siktir eder bu theon'u ama sansa'ya yaptığı son dakka yardımları yüzünden jon'a baskın bir şekilde istediğinin diretir.
* sansa sanki kendi tahta oturmak istiyormuşcasına bi hava yaratıyor (e hakkıda sonuçta stark olan o) ama bi yandan da jon'u aşırı benimsemiş durumda. babasınınkine benzer bir pelerin dikmesinden belli ona verdiği misyon ama kışyarı lordu ben olucam havasını da yaratıyor alttan alta. neyse starklarda böyle bişey görmek isticeğimizi sanmam ama sansa için önemli bir durum daha ortaya çıkıyor ki jon-ramsay savaşının sembolü sansa oldu çıktı. lyanna halası gibi oda bu savaşla anılacak gibi
* ne yapacağını en çok merak ettiğim adam bran; tamam eleman sana el verdi ve sen üç gözlü kuzgun oldun eyvallahta bundan sonra ne yapacaksın? nereye gideceksin? sende jon'a katılacaksın sanırım bunun kaçarı yok (ha anasını öğren öyle git yanına) muhtemelen gittiğinde jon kara kalede olmaz bi bekler onu ama bakalım. (size jon'un ordusu toplanıyor derken bundan bahsediyordum).
* brienne'nin davos (her ne kadar iyi bir adamda olsa) ve kızıl büyücüye bakış açısı cidden iyi idi. hani dizilerde vardır ya iki bölüm önce kanlı bıçaklı sonra kardeş, işte bu algı olmadığı için seviyorum bu diziyi (bi sansa ve theon arasında böyle olmamıştı)
* varys uzun zaman sonra tyrion'un gölgesinden çıkarak iyi bir çıkış yaptı. çok fazla yancıydı bu iyi oldu bence ha göt oldu evet ama gelişimi için bence önemli bi göt oluştu.
* ve yazmamak için kendimi kastığım, sona attığım ulan, ulan yazmasam mı acaba dediğim, sonra bu bir 6x5 değerlendirmesi olmazki diye diyerek yazmak zorunda olduğum kısım. ulan cümleye başlamak için bile uzatıyorum ki o ismi yazmayayım. hodor; la olm sen ne yaptın lan böyle, hayır senin hikayen altınan nasıl böyle birşey çıkar nasıl yıkar lan böyle şahsımı, olm bu lordların, kralların, efsanelerin, kahramanların, ejderhaların hikayesi sen nerden çıktın böyle. altı üstü bi kahya gibi bişeydin lan, la olm krallar arasında özürlü bir arkadaştın, sözlük ahalisinin got hakkında espri yapmaya çabalamaları üzerinden onlara malzeme olandın. olm nasıl bir insan on yıllarca ölümüne hazırlanır lan. sadece bir anda bir eşikte durmak için, ölümle yaşam arasında nasıl büyük bir yolculuğa çıkar. ned bilmiyordu idam edileceğini yada robb ihanete uğrayacağını ama sen hayatın boyunca o kapıyı biliyordun. valla çok içlendim. artık yapmazlar dedik ama yine harcadılar bizi. barış için winterfell'den daha kaç yiğitin kanı gerekir sorarım bu senaristlere.
--spoiler--
* şimdi parça parça gidecek olursak euron greyjon hızlı bir giriş yapmış olmasına rağmen nal toplayacaktır belli oldu. çünkü dayaners'in yanına başta gidip yardım etse bile ejderha annesi o kadar kolay lokma değildir. bir milyon tane gemi verse o gemilerle tek tek sevişir ama bu herife vermez. esostaki zengin ailelerinin tekliflerini geri çevirdi. bu tuzlama yapılmış kişiye direk vermez zannımca
* ikincisi jon'un ordusu toparlanmaya çalışıyor. kabileler değil ben theon'dan bahsediyorum. yara doğru olanı yaptı topuklamakla ama ne kadar denizde takılacaklar. game of thorones bu gerçi bi gene 2 sezon takılırlar ama en sonunda jon'a destek olacaklar demir adalar karşılığında. jon kabul etmez hatta üstlerine gider siktir eder bu theon'u ama sansa'ya yaptığı son dakka yardımları yüzünden jon'a baskın bir şekilde istediğinin diretir.
* sansa sanki kendi tahta oturmak istiyormuşcasına bi hava yaratıyor (e hakkıda sonuçta stark olan o) ama bi yandan da jon'u aşırı benimsemiş durumda. babasınınkine benzer bir pelerin dikmesinden belli ona verdiği misyon ama kışyarı lordu ben olucam havasını da yaratıyor alttan alta. neyse starklarda böyle bişey görmek isticeğimizi sanmam ama sansa için önemli bir durum daha ortaya çıkıyor ki jon-ramsay savaşının sembolü sansa oldu çıktı. lyanna halası gibi oda bu savaşla anılacak gibi
* ne yapacağını en çok merak ettiğim adam bran; tamam eleman sana el verdi ve sen üç gözlü kuzgun oldun eyvallahta bundan sonra ne yapacaksın? nereye gideceksin? sende jon'a katılacaksın sanırım bunun kaçarı yok (ha anasını öğren öyle git yanına) muhtemelen gittiğinde jon kara kalede olmaz bi bekler onu ama bakalım. (size jon'un ordusu toplanıyor derken bundan bahsediyordum).
* brienne'nin davos (her ne kadar iyi bir adamda olsa) ve kızıl büyücüye bakış açısı cidden iyi idi. hani dizilerde vardır ya iki bölüm önce kanlı bıçaklı sonra kardeş, işte bu algı olmadığı için seviyorum bu diziyi (bi sansa ve theon arasında böyle olmamıştı)
* varys uzun zaman sonra tyrion'un gölgesinden çıkarak iyi bir çıkış yaptı. çok fazla yancıydı bu iyi oldu bence ha göt oldu evet ama gelişimi için bence önemli bi göt oluştu.
* ve yazmamak için kendimi kastığım, sona attığım ulan, ulan yazmasam mı acaba dediğim, sonra bu bir 6x5 değerlendirmesi olmazki diye diyerek yazmak zorunda olduğum kısım. ulan cümleye başlamak için bile uzatıyorum ki o ismi yazmayayım. hodor; la olm sen ne yaptın lan böyle, hayır senin hikayen altınan nasıl böyle birşey çıkar nasıl yıkar lan böyle şahsımı, olm bu lordların, kralların, efsanelerin, kahramanların, ejderhaların hikayesi sen nerden çıktın böyle. altı üstü bi kahya gibi bişeydin lan, la olm krallar arasında özürlü bir arkadaştın, sözlük ahalisinin got hakkında espri yapmaya çabalamaları üzerinden onlara malzeme olandın. olm nasıl bir insan on yıllarca ölümüne hazırlanır lan. sadece bir anda bir eşikte durmak için, ölümle yaşam arasında nasıl büyük bir yolculuğa çıkar. ned bilmiyordu idam edileceğini yada robb ihanete uğrayacağını ama sen hayatın boyunca o kapıyı biliyordun. valla çok içlendim. artık yapmazlar dedik ama yine harcadılar bizi. barış için winterfell'den daha kaç yiğitin kanı gerekir sorarım bu senaristlere.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar